Приймання товарів

Дорогий клієнт!

Ми хочемо, щоб наші товари радували Вас довгі роки, тому записали прості правила отримання ваших покупок в службі доставки "Нова пошта"

1. Перш, ніж оформити отримання товару

Переконайся, що упаковка товару є цілісною і не має зовнішніх дефектів, механічних пошкоджень (вм'ятин, розривів, слідів здавлювання, ударів, впливу атмосферних опадів).

2. Крупно-габаритний товар додатково захищається дерев'яним каркасом (латами)

Перевір цілісність обрешітки! Переконайся, що обрешiтка не пошкодила товар!

3. Якщо є пошкодження упаковки і при цьому видно пошкодження товару

Сфотографуй на мобільний телефон всі видимі пошкодження упаковки і товару і відправ фото нам на Viber +38 (050) 317-76-22, після цього подзвони в наш Відділ підтримки за номерами телефону +38 (067) 623-60-78 або +38 (050) 317-76-22.

Ми Вам допоможемо!

4. Ти можеш відмовитися від пошкодженого товару

Заповнивши фірмовий бланк Нової пошти "Акт приймання-передачі" товару, в якому потрібно описати всі виявлені пошкодження упаковки, обрешітки і товару.

ВАЖЛИВО!
Представник Нової пошти ЗОБОВ'ЯЗАНИЙ видати такий Акт прийому-передачі для спільного заповнення!!!

5. При оформленні Акту прийому-передачі

Обов'язково вкажіть причину повернення (відмови) товару відповідно до прикладу. Дивись приклад ПРАВИЛЬНО заповненого "Акта приймання-передачі" на фото під цією статтею. 

6. При видимих ​​пошкодженнях товару

Уже Не потрібно розкривати упаковку! Переходь до пункту №4

7. Оформлений та підписаний Акт прийому-передачі

Сфотографуй і надійшли нам на Viber +38 (050) 317-76-22

8. У разі незначного пошкодження упаковки

У присутності представника Нової пошти ми рекомендуємо тобі акуратно розкрити упаковку і переконатися в цілісності і комплектності Товару. У разі виявлених після цього ушкоджень дій відповідно до пункту 3 і далі.

9. Залежно від рівня пошкоджень

Вам можуть бути запропоновані кілька варіантів вирішення ситуації.


На додаток:

Ми Завжди підтримаємо нашого клієнта в разі нештатної ситуації, ми цінуємо твій вибір нас як Продавця, тому ти можеш розраховувати, що наш відділ сервісної підтримки оперативно допоможе вирішити проблемні ситуації. Але ми також в праві розраховувати на твою свідомість в питанні отримання товару і просимо тебе відповідально підходити до пунктів викладеним в цій статті!